Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
Sıra No |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Vektörle Mücadale Hizmeti (karasinek) |
Şikayet Talep Formu |
2 İş Günü |
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
İsim : KEMAL BELECİ
Unvan : Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü
Adres : Yeni Mah.19 Mayıs Caddesi No:23
Tel. : 02568111064
Faks : 02568112511
e-Posta : info@didim.bel.tr
İkinci Müracaat Yeri : Başkan
İsim : Hatice GENÇAY
Unvan : Didim Belediye Başkanı
Adres : İnönü Bulvarı No:180
Tel. : 02568112560
Faks : 02568112511
e-Posta : info@didim.bel.tr
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSUNUN DOLDURULMASINDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1. TABLONUN BİÇİMİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR
a) Basılı olarak oluşturulacak tablolarda “Arial” yazı tipi ve en az 14 karakter boyutunun kullanılması esastır. Büyük veya küçük harf kullanılması ihtiyarîdir. Formlar A3 veya daha büyük kağıt boyutunda oluşturulacaktır.
b) A3 kağıt boyutunda yatay olarak oluşturulacak tablolarda;
- Tablo başlığı koyu 18, Sütun başlıkları koyu en az 14 yazı karakteri boyutunda olacaktır. Sütun genişlikleri alttaki tabloda belirtilen şekilde hazırlanacaktır.
- Sıra Numarası; dikey ve yatay ortalı olarak,
- Hizmetin Adı; dikeyde ortalı, yatayda ise sola yaslı olarak,
- İstenen Belgeler; sola yaslı ve 1’den itibaren sıra numarası verilerek, hizmetle ilgili bir açıklama yazılacak ise istenen belgelerin altında bir satır aralığı bırakılarak paragraf girintisi olmadan,
- Hizmetin Tamamlanma Süresi; dikey ve yatay ortalı, koyu olarak, yazılacaktır.
KAĞIT BOYUTU |
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
A3 için |
1 cm |
6,5 cm |
25,5 cm |
5,5 cm |
c) Tablodan sonra bir satır aralığı bırakılarak aşağıdaki ifade yazılacaktır:
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
ç) Yukarıdaki ifadenin ardından bir satır aralığı bırakılarak sol tarafa “İlk Müracaat Yeri”, aynı hizada sağ tarafa “İkinci Müracaat Yeri”, altlarına da isim, unvan, adres, telefon, faks ve e-posta bilgileri yazılacaktır.
2. TABLONUN İÇERİĞİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR
a) BAŞLIK: Kamu hizmetini doğrudan sunan idarenin adı ve “Hizmet Standartları” ifadesi yazılacaktır. (Örnek: ANKARA SANAYİ VE TİCARET İL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI)
b) HİZMETİN ADI: Bu sütuna idarenin gerçek veya tüzel kişilere (vatandaş, şirketler, sivil toplum kuruluşları vb.) yönelik, başvuru üzerine yaptığı bütün hizmetler yazılacaktır.
c) İSTENEN BELGELER: Bu sütuna idare tarafından hizmetin sunumu için gerçek veya tüzel kişilerden istenen belgeler tam olarak yazılacaktır.
ç) HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ): Bu sütunda idarenin hizmeti ne kadar sürede bitirmeyi taahhüt ettiği belirtilecektir. Bu süre idarenin taahhüdüdür. İdare, hizmeti mevzuatta belirtilen süreden önce bitirebileceğini taahhüt ediyorsa, bu süreyi yazacaktır. Süre olarak, dakika, saat, iş günü veya ay, tam sayı olarak yazılacaktır (Örnek: ½ iş günü veya 0,5 iş günü yerine 4 saat, 3,5 ay yerine 3 ay 15 gün). 1 ila 5 günlük süreler, iş günü olarak belirlenecektir. Hizmet ile ilgili başvurudan sonra yerinde inceleme gerekmesi durumunda, tespit edilen eksikliklerin başvuru sahibi tarafından tamamlanması için geçen süreler hariç tutulacaktır. Bu konu ile ilgili not yazılacak ise istenen belgelerin altına yazılacaktır.
d) İLK MÜRACAAT YERİ: Kamu Hizmet Standartları tablosunda belirtilenlerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda, müracaat edilecek görevlinin adı, unvanı, adresi, telefon ve faks numarası ile e-posta bilgileri yazılacaktır. İlk müracaat yeri hizmeti doğrudan veren idarenin amiri olacaktır.
e) İKİNCİ MÜRACAAT YERİ: Kamu Hizmet Standartları tablosunda belirtilenlerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda, müracaat edilecek görevlinin adı, unvanı, adresi, telefon ve faks numarası ile e-posta bilgileri yazılacaktır. İkinci müracaat yeri hizmeti doğrudan veren idarenin bağlı olduğu hiyerarşik üst olacaktır.
İLK VE İKİNCİ DERECE MÜRACAAT YERLERİ ÖRNEĞİ
HİZMETİN ADI |
İLK MÜRACAAT YERİ: |
İKİNCİ MÜRACAAT YERİ: |
Okul Müdürlüğünce Yürütülen Hizmetler |
Okul Müdürü |
İlçe/İl Müdürü |
İlçe Müdürlüklerince Yürütülen Hizmetler |
İlçe Müdürü |
Kaymakam |
İl Müdürlüğünce Yürütülen Hizmetler
|
İl Müdürü |
Vali/Vali Yardımcısı |
Düzenleyici ve Denetleyici Kurumlarca Yürütülen Hizmetler |
Grup Başkanı/Daire Başkanı |
Başkan |
Müstakil Başkanlık/Genel Müdürlükçe Yürütülen Hizmetler |
Daire Başkanı |
Başkan/Genel Müdür |
Müsteşarlıkça Yürütülen Hizmetler |
Daire Başkanı/Genel Müdür |
Müsteşar Yardımcısı |
Bakanlık Daire Başkanlığınca Yürütülen Hizmetler |
Daire Başkanı |
Genel Müdür |
Bakanlık Müstakil Daire Başkanlığı/Başkanlık/Genel Müdürlükçe Yürütülen Hizmetler |
Daire Başkanı/Başkan/Genel Müdür |
Müsteşar Yardımcısı |
Konsolosluklar |
Konsolos |
Başkonsolos/Elçi-Müsteşar/ Büyükelçi |